Is MyPT geopend?

We zijn SUPER blij dat de overheid net als ons vindt dat sport essentieel is en dat de sportscholen weer volledig open. Vanaf zaterdag 15-02-2022 zijn onze deuren weer geopend en willen wij iedereen weer verwelkomen in de leukste gym in town!

Wat gebeurd er met mijn lidmaatschap en betalingen wanneer de gym weer open is?

Nu onze clubs weer open zijn, wordt jouw lidmaatschap automatisch gereactiveerd. Voor de dagen dat onze deuren gesloten waren (19 december 2021 t/m 15 januari 2022) hoef jij niet te betalen. De betaling van december was al geincasseerd, dus de periode die jij al betaald hebt wordt automatisch verrekent. Dit betekent dat nu de deuren open zijn jij gewoon kan sporten, maar de eerste betalingsdatum pas 1 februari zal plaatsvinden. Hier hoef jij niets voor te doen.

Ik heb een openstaand bedrag of mijn rekening voor december nog niet betaald. Wat nu?

Als je een openstaand bedrag hebt zal je hier een herinnering voor ontvangen. Om administratieve redenen willen je vragen om de factuur alsnog te betalen. Het restant bedrag van de gesloten periode is verrekent met het restantbedrag van januari, waarvoor geen incasso heeft plaatsgevonden. Op deze manier betaal jij niet voor de dagen die wij gesloten zijn geweest.

Ik zie geen trainingen in het virtuagym rooster, hoe kan dat?

Wij hebben direct van deze gelegenheid gebruik gemaakt om over te stappen op een nieuw reserveringssysteem, oftewel een nieuwe mobiele app. Leden kunnen ons oude reserveringssysteem van ”Virtuagym” verwijderen. Alleen onze facturatie zal nog verlopen via dit systeem, maar daar hebben jullie de app niet voor nodig.

Vanaf wanneer gaat de nieuwe app MyWELLNESS in gebruik?

Vanaf maandag 17 januari kan de virtuagym app de prullenbakje in. Er zal dan ook niets meer zichtbaar zijn in de de virtuagym app, omdat we dan volledig gaan overstappen naar MyWellness. Alle trainingen zijn vanaf heden alleen nog te reserveren met de nieuwe mobiele app.

Waarom zijn jullie overgestapt van Virtuagym naar MyWellness?

De reden dat we voor deze overstap hebben gekozen is om jullie veel extra te bieden:

  • Een trainingsschema ontvangen van je personal trainer
  • Inspiratie opdoen met de database aan oefening
  • Makkelijk aanmelden voor de small group trainingen
  • Je resultaten bekijken van iedere gedane training, meting, zowel indoor als outdoor
  • Een koppeling maken met je sporthorloge en andere applicaties zoals onze eigen Inbody weegschaal
  • Op de hoogte blijven van de club en communicatie met trainers
  • En nog veel meer…..

Help! Ik heb hulp nodig bij het downloaden en installeren van MyWellness...

Hierbij instructies voor downloaden en installeren van MyWellness

  1. download de ”mywellness” app in appstore  of playstore
  2. Maak zelf een NIEUW account aan met je persoonlijke gegevens
  3. Klik ”JA” op de vraag ”wil je pushmeldingen ontvangen?”. Je ontvangt alleen een push melding bij het vrijkomen van een plekje of annuleren van een training. Het is belangrijk dat je hier ”JA” klikt.
  4. Zorg dat je in de MYPT omgeving komt op de volgende QR-CODE te klikken (met je smartphone) of deze toegangscode te gebruiken: ac1891265
    Als het goed is zie je nu onze omgeving, ons logo en ons rooster (vanaf maandag).
  5. Je kan starten met het inplannen van je trainingen. Het rooster staat ingesteld vanaf maandag.
  6. De app gaan we nog verder uitbreiden met meer functies. Dit is vanzelf zichtbaar in het totaaloverzicht.
  7. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met Lindy via whatsapp.

Ik ben nog niet lid, kan ik ook de nieuwe app downloaden?

Ook niet-leden kunnen de app downloaden. Via dit systeem kan je bij ons makkelijk ons rooster bekijken, een abonnement afsluiten, een losse les boeken of een strippenkaart afnemen. Blijft ook op de hoogte van de activiteiten bij onze club.

Ik wil graag opzeggen. Hoe werkt dit?

Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap wilt opzeggen. Voor een opzegging van je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing. Een opzegging kan alleen in behandeling worden per email: info@my-pt.nl of brief. Opzeggingen via whatsapp kunnen niet in behandeling worden genomen. Het lidmaatschap kan na de minimale abonnementsduur met een opzegtermijn van 1 volle kalendermaand worden beeindigd.